کلاس های آموزشی دروس نظری دانشگاه کردستان به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش کوه سفید، شورای دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای بیان کرد: تمامی کلاس های آموزشی دروس نظری این دانشگاه در نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 به صورت مجازی ارائه خواهد شد.

کلاس های آموزشی دروس نظری دانشگاه کردستان به صورت مجازی برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شورای دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای اظهار داشت: با توجه به تداوم همه گیری بیماری کرونا در کشور و عدم وجود شرایط غیر بحرانی در استان، تصمیماتی در مورد برگزاری کلاس های آموزشی و حضور دانشجویان در نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 گرفته شده است.

بر این اساس، تمامی کلاس های آموزشی دروس نظری در این نیمسال به صورت مجازی ارائه خواهند شد و دروس آزمایشگاهی و عملی و کارگاهی، در صورت امکان و بنا به صلاحدید گروه آموزشی به صورت غیر حضوری و در غیر این صورت هر درس به صورت حضوری و فشرده، حداکثر در بازه زمانی دو هفته ای که توسط دانشگاه از پیش به دانشجویان اعلام می گردد، برگزار خواهد شد و به دانشجویان متقاضی در این دروس، که در سنوات مجاز تحصیلی خود باشند خوابگاه تعلق خواهد گرفت.

همچنین، تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پروپوزال مصوب دارند و در سنوات مجاز تحصیلی خود هستند، می توانند با تایید استاد راهنما به صورت حضوری در دانشگاه حضور یابند. با توجه به لزوم رعایت پروتکل های اعلامی ستاد ملی کرونا ظرفیت قابل استفاده از خوابگاه محدود خواهد بود؛ لذا اولویت استفاده از خوابگاه با دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که نوع خاتمه نامه (رساله) آن ها تجربی و نیمه تجربی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 872

به "کلاس های آموزشی دروس نظری دانشگاه کردستان به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های آموزشی دروس نظری دانشگاه کردستان به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید