طرفداران تراکتور قهرمانی می خواهند

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران/آذربایجان شرقی کسب عنوان قهرمانی تراکتور در لیگ برتر کمترین هدیه ای است که می توان به طرفداران پرشور این تیم داد.

طرفداران تراکتور قهرمانی می خواهند

این روزها باز هم اسامی مختلفی برای حضور در نیمکت لرزان تیم تراکتور مطرح می گردد. شاید با تجربه دو سال اخیر، کمتر فردی حاضر گردد که بر روی نیمکت کادرفنی تیم متمول تبریزی تکیه بزند. چون که مالک سرخ های آذربایجان نشان داده نه تنها در تعویض سرمربی، که در تعویض مدیرعامل باشگاه نیز هیچ درنگی نمی نماید.

تیمی که در ابتدای فصل بسته شده است و اکنون سرمربی اش برکنار و مدیرعامل مستعفی اش که این روزها مشغول دیدن عکس های یادگاری اش با بازیکنان در حین عقد قراردادهای شاهکارش است، همچنان به انسجام تاکتیکی نرسیده است و طوری اسیر نام های مختلف شده که گویا در ایام جابجایی پیش فصل قرار گرفته است و هنوز بازی ها آغاز نشده است.

به هیچ عنوان قصد تحلیل و آنالیز اسامی مطرح شده در رزوهای اخیر را نداریم چون که تجربه نشان داده در پشت پرده تک تک اسامی مطرح شده چه مسائلی وجود دارد و عقل سلیم و البته اصول حرفه ای گری حکم می نماید تا روزی که باشگاه بطور رسمی نام سرمربی جدید را مطرح ننموده، نباید وارد این مسائل شد.

در این مدت شنیدن واژه های سرمربی موقت و مدیرعامل جدید برای طرفداران تیم های تبریزی به یک عادت تبدیل شده است و گویا قرار نیست طرفداران متعصب تبریزی که عاشق بی چون و چرای تراکتور هستند، مانند سایر تیم های عظیم و مدعی شاهد ثبات در نیمکت کادرفنی و سمت مدیرعاملی تیم باشند.

گویا قرار نیست تنها دغدغه طرفداران تبریزی داشتن استرس کسب قهرمانی باشد، پرشور ها خیلی وقت است که حرص و جوش حاشیه های تمام نشدنی تیم محبوب شان را میخورند. از عزل و نصب های متعدد در باشگاه و انجام مصاحبه های ناشی گرانه مدیران باشگاه گرفته، تا رژه روی اعصاب مجریان پایتخت نشین و حتی بومی که برای کسب اندک محبوبیت زودگذر دست به چه کارهایی که نمی زنند، همه این حواشی ابتدا تیم را متضرر و سپس طرفداران را ناراحت و عصبانی می نماید.

اما اکنون که کاپیتان مسعود به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب شده است و باید در کنار پوشیدن پیراهن تراکتور و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم، بخاطر حضور در راس کادر فنی این تیم نیز افتخار نموده و قدر تک تک لحظاتی را که در این سمت فعالیت می نماید، بداند.

بدون شک با شناختی که از طرفداران تراکتور داریم، هر فردی که به عنوان سرمربی جدید انتخاب گردد، مورد حمایت پرشورها قرار می گیرد اما ای کاش برای یک بار هم که شده مدیران و تصمیم گیران باشگاه بدون عجله، بدون تحت تاثیر قرار دریافت، با صبر و حوصله و با نهایت دقت، دوراندیشی و آینده نگری فردی را بعنوان سرمربی تراکتور انتخاب نمایند که مهمان چند هفته ای نباشد.تراکتور نام بزرکی است و برکناری های متعدد برازنده این نام نیست.

مطمئنا حضور ثابت تراکتور در کوران رقابت برای کسب عنوان قهرمانی، انجام بازی لذت بخش و در نهایت عظیمی در فوتبال ایران و آسیا، به مراتب مهم تر از پوشیدن لباس های آدیداس توسط بازیکنان، خوردن تیک آبی پیج اینستاگرام باشگاه و به یدک کشیدن عنوان فرهنگی ورزشی مالی در ابتدای نام باشگاه است.

طرفداران تراکتور برای بازگشت به روزهایی که بازی کردن در مقابل تراکتور لرزه بر اندام رقبا می انداخت و هر تیمی جرأت بازی کردن در جهنم یادگار امام را نداشت، لحظه شماری می نمایند.

مسئولین باشگاه بدانند که این طرفدار قابل احترام است. کمترین هدیه ای که باید به طرفداران تراکتور که با این تیم زندگی می نماید، داده گردد این است که بعد از سالها حضور در کورس قهرمانی و کسب چندین عنوان نایب قهرمان، با کسب جام قهرمانی در لیگ برتر ضمن تحقق بخشیدن به آرزوی دیرینه آنها، مرهمی باشد بر تمام زخم هایی که در طول این سالها و در اثر بی عدالتی های اجرا شده، متحمل شده اند.

اکنون که دیگر نیازی به محرومیت طرفداران تراکتور به بهانه های واهی از سوی فدراسیون نیست و کرونا جور محروم نمایندگان قبلی را میکشد و پرشور ها از پای تلویزیون با فاصله ای به مراتب زیادتر از فاصله سکوهای یادگار امام و زمین چمن این استادیوم، تیم محبوب شان را تشویق می نمایند، لااقل با انتخاب سرمربی ثابت و نه موقت و چند هفته ای، به فکر کسب قهرمانی در لیگ بیستم باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1090

به "طرفداران تراکتور قهرمانی می خواهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران تراکتور قهرمانی می خواهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید