والیبال ایران به ایتالیا هم باخت؛ عملیات سختِ صعود!

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران: کار تیم ملی والیبال ایران برای صعود از مرحله گروهی بازی های المپیک سخت شد؛ این تیم که پیش از بازی امروز برابر ایتالیا در جدول رده بندی 6 تیمی در رده چهارم قرار داشت با شکست برابر ایتالیا شرایطش در جدول رده بندی به هم ریخته تر از قبل شد.

والیبال ایران به ایتالیا هم باخت؛ عملیات سختِ صعود!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، از آنجا که از هر گروه فقط 4 تیم به دور بعد صعود می نمایند حالا کار برای صعود به دور بعد به بازی سرنوشت ساز با ژاپن کشیده شده که قرار است روز یکشنبه برگزار گردد. تیم ملی والیبال ایران در ملاقات برابر ایتالیا 3 بر یک و به ترتیب با نتایج 30 بر 28، 25 بر 21، 21 بر 25 و 25 بر 21 واگذار کرد تا دومین شکستش در این دوره از بازی ها را متحمل گردد.

ایران دو بازی نخست برابر لهستان و ونزوئلا را برد و دو بازی بعدی یعنی کانادا و ایتالیا را واگذار کرد. شکست غیره منتظره والیبال ایران به کانادا سرآغازی بر دشواری صعود ایران به دور بعدی این بازی ها شد.

به گزارش خبرنگاران، ایران حالا در شرایطی به مرحله بعدی صعود می نماید که در آخرین ملاقات بتواند ژاپن را شکست دهد؛ موضوعی که البته چندان راحت هم به نظر نمی رسد، چون علاوه بر میزبانی، همین چند وقت پیش ژاپن پیروز شد در لیگ ملت های والیبال، ایران را ببرد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1439

به "والیبال ایران به ایتالیا هم باخت؛ عملیات سختِ صعود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال ایران به ایتالیا هم باخت؛ عملیات سختِ صعود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید