شرایط شبکه ارتباطی در منطقه ها زلزله زده پایدار است

به گزارش کوه سفید، جمال هادیان زواره در تبادل نظر با خبرنگاران، در خصوص آخرین شرایط ارتباطات منطقه ها زلزله زده استان هرمزگان گفت: وزارت ارتباطات به طور مرتب پیگیر شرایط شبکه ارتباطی در این منطقه ها است و مطابق گزارشی که از سوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان دریافت نموده ایم، ارتباطات در این استان پایدار و بدون اختلال و قطعی دنبال می گردد.

شرایط شبکه ارتباطی در منطقه ها زلزله زده پایدار است

وی با بیان اینکه هم اکنون مسئله ای در خصوص ارتباطات تلفن ثابت در منطقه ها زلزله زده وجود ندارد، اضافه کرد: گزارشی در خصوص قطعی خطوط ثابت و نیز قطعی و اختلال در شبکه فیبر این منطقه ها دریافت ننموده ایم.

سخنگوی وزارت ارتباطات با اشاره به اینکه اختلال سایت های تلفن همراه اپراتورها نیز برطرف شده است، ادامه داد: به گفته سخنگوی اپراتور همراه اول تعداد کمی از سایت های این اپراتور دارای اختلال است که آن هم به زودی برطرف خواهد شد.

هادیان با تاکید بر اینکه به طور کلی در شبکه ارتباطی استان هرمزگان مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: طبق گزارش مدیر کل ارتباطات استان هرمزگان، در اثر زمین لرزه هیچ گونه اختلالی در شبکه ارتباطات ثابت و دیتای استان وجود ندارد و ارتباطات در منطقه ها زلزله زده پایدار است.

در این زمینه احد قویدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان نیز اعلام نموده است که در دقایق اولیه پس از وقوع زمین لرزه به علت قطعی شبکه برق دهستان سیاهو، ارتباطات در آن منطقه دچار اختلال شده بود که تیم های پشتیبانی اپراتورها به وسیله دیزل ژنراتورهای سیار برق سایت ها را تأمین کردند و با اقدام اپراتورها مشکل برطرف شد. به علت پیش بینی های لازم در خصوص مقابله با بحران، شبکه ارتباطات اپراتورهای سیار در منطقه ها مذکور پایدار است.

روز گذشته یکشنبه 23 آبان ماه دو زلزله به فاصله یک دقیقه در ساعت 15:37 و 15:38 دقیقه به بزرگی 6.4 و 6.3 در مقیاس ریشتر در عمق 15 کیلومتری زمین در مرکز شهر فین استان هرمزگان رخ داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1576

به "شرایط شبکه ارتباطی در منطقه ها زلزله زده پایدار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط شبکه ارتباطی در منطقه ها زلزله زده پایدار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید