پادشاه عمان در نشست سران شورای همکاری خلیج فارس شرکت نمی کند

به گزارش کوه سفید، به گزارش خبرنگاران به نقل از القدس العربی، منابع مطلع اعلام کردند که هیثم بن طارق بن تیمور آل سعید پادشاه عمان در نشست شورای همکاری خلیج فارس شرکت نخواهد کرد.

پادشاه عمان در نشست سران شورای همکاری خلیج فارس شرکت نمی کند

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

این منابع ادامه دادند که پادشاه عمان در چهل و یکمین نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس که قرار است امروز در شهر العلا در عربستان برگزار گردد شرکت نخواهد کرد.

آنها بیان کردند که به احتمال زیاد، علت عدم حضور پادشاه عمان در این نشست، نبود یک چشم انداز تعیین در مورد دلایل برگزاری این نشست است.

این منابع گفتند که پادشاه عمان بر خط مشی کشورش مبنی بر نگه داشتن جانب بی طرفی در مورد تحولات و عدم ورود به مسائلی که صلح و ثبات را در منطقه خدشه دار کند پایبند است.

پیش از این، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی از پادشاه عمان برای شرکت در چهل و یکمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس دعوت به عمل آورده بود.

نایف فلاح مبارک الحجرف دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در ملاقات با فهد بن محمود آل سعید معاون نخست وزیر سلطان نشین عمان در مسقط، دعوتنامه را به وی تحویل داد و از پادشاه عمان هیثم بن طارق برای شرکت در این نشست دعوت به عمل آورده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1046

به "پادشاه عمان در نشست سران شورای همکاری خلیج فارس شرکت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پادشاه عمان در نشست سران شورای همکاری خلیج فارس شرکت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید