پرسپولیس؛ از کُمای یک ماهه تا خریدی جنجالی

به گزارش کوه سفید، پرسپولیس اولین باشگاهی بود که جابجایی تابستانی را خیلی زود و پُر قدرت آغاز کرد. تیمی که با جذب چند بازیکن ملی پوش از جمله علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی هوادارانش را به بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده امیدوار کرد، اما خیلی زود این آتش تند، خاموش شد.

پرسپولیس؛ از کُمای یک ماهه تا خریدی جنجالی

این باشگاه پس از جذب سعید صادقی، در حالی که احتیاج مبرم به جذب مهاجم شش دانگ در خط حمله داشت، به طرز عجیبی دچار سکته جابجاییی شد و دقیقاً یک ماه هیچ فعالیتی در جابجایی نداشت! موضوعی که صدای طرفداران این تیم را درآورد و در نهایت در تاریخ 5 مردادماه، سکوت 30 روزه جابجاییی باشگاه با جذب سینا اسدبیگی به سرانجام رسید. بازیکنی که فعلاً با تهدید به شکایت باشگاه ذوب آهن روبرو شده و حضورش در جمع سرخپوشان حاشیه ها و جنجال های زیادی داشته است.

در این بین، اما موضوع عجیب در باشگاه پرسپولیس سکوت مدیران این باشگاه در روبروه با بحث جذب مهاجم خارجی است. مدیران سرخپوشان که بار ها از توافق نهایی با یک مهاجم خارجی خبر داده بودند، در چند روز گذشته هیچ توضیحی درباره علت تأخیر در فرایند جذب مهاجم خارجی سرخپوشان نداده اند.

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در تاریخ 12 تیرماه در گفت و گویی اعلام نموده بود کار های اداری انتقال کاسیانو به پرسپولیس طی یکی دو روز آینده انجام می گردد، اما اظهار نظر دیگری درباره علت عدم تحقق این وعده و طولانی شدن مذاکرات انجام نشد. علاوه بر کاسیانو، فرایند مذاکره با دو مهاجم دیگر معرفی شده از سوی گل محمدی نیز مبهم باقی ماند و علیرغم ادعای مسئولان باشگاه مبنی بر توافق با یک مهاجم، همچنان تیم گل محمدی در آستانه شروع لیگ برتر (21 مرداد) بدون مهاجم خارجی به تمرینات خود ادامه می دهد.

در این شرایط و در حالی که بیشتر تیم های لیگ رجحان بازیکنان خارجی مدنظر خود را بدون هیچ مسئله ای به خدمت می گیرند، معین نیست علت اتفاقات اتفاق افتاده برای پرسپولیس چیست. موضوعی که در انتخاب مربی و دستیار خارجی گل محمدی نیز کاملاً مشهود بود، اما در نهایت اوسمار ویرا برای این پُست انتخاب شد، ولی هنوز خبری از مهاجم خارجی برای تیم گل محمدی نیست. نکته ای که به نظر می رسد مدیران پرسپولیس باید دلایل آن را شفاف بگویند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1789

به "پرسپولیس؛ از کُمای یک ماهه تا خریدی جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس؛ از کُمای یک ماهه تا خریدی جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید