پرسپولیس از ویروس استقلال را گرفت!

به گزارش کوه سفید، دعوا و اختلاف نظر بین سرمربی و مدیرعامل از باشگاه استقلال به پرسپولیس سرایت کرد.

پرسپولیس از ویروس استقلال را گرفت!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، از زمان انتخاب علی خطیر برای مدیریت باشگاه استقلال، همیشه و در تمامی رسانه ها صحبت از اختلاف نظرهای او با جواد نکونام برسر زبان ها بود. مدیرعامل نو باشگاه استقلال حدودا 2ماه است که در این باشگاه بر سر کار آمده و جواد نکونام هم تقریبا از 20روز قبل تر از او در این باشگاه حضور داشت و به عنوان سرمربی تیم استقلال فعالیت می کرد.

این دو نفر اما هرگز در این مدت نتوانستند به نقطه نظر مشترکی برسند و دامنه اختلافات آنها دائما گسترده تر می شد که اوج این اختلافات را می شد روی آنتن زنده تلویزیون و در برنامه فوتبال برتر مشاهده کرد اما چند روزی است که در باشگاه پرسپولیس نیز مشابه این اتفاقات رخ داده و به نظر می رسد حالا اختلاف سرمربی و مدیرعامل دیگر محدود به باشگاه استقلال نمانده است.

اگر استقلالی ها برسر جذب بازیکن با یکدیگر مشکل داشتند و نکونام بازیکنان مورد نظر مدیرعامل را به تمرینات تیمش راه نمی داد، حالا این ماجرا در باشگاه رقیب نیز رخ داده و یحیی گل محمدی از جذب مهاجم خارجی نو برای تیمش ابراز نارضایتی می نماید. نبیل باهویی، مهاجم سوئدی که با رزومه ای عجیب و کارنامه ای ضعیف برای پرسپولیس خریداری شده، حالا به موضوع اختلاف میان یحیی گل محمدی ومدیران تیمش بدل شده است.

یحیی که مدت ها بود در پی یک مهاجم خارجی باکیفیت برای خط حمله پرسپولیس می گشت به هیچ یک از اهدافش نرسید و مدیران باشگاه نیز در روز پایانی و آخرین فرصت با نبیل باهویی قرارداد بستند. بعد از این اتفاق یحیی رسما اظهار داشت جذب این مهاجم مورد تأیید او نبوده است؛ درست مثل جواد نکونام که بازیکن خارجی مورد نظر مدیران استقلال را اصلا به تمرینات تیمش راه نداد و در موردی دیگر به سینه محمدجواد کیا دروازه بان سوم جذب شده به وسیله مدیران نیز دست رد زد. به این ترتیب پرسپولیس هم در این زمینه به استقلال پیوسته و کشمکش های دنباله دار میان سرمربیان و مدیران در 2باشگاه سرخابی همچنان ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1402 بروزرسانی: 26 شهریور 1402 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1971

به "پرسپولیس از ویروس استقلال را گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس از ویروس استقلال را گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید