پرونده پرداختی کمیته المپیک به فدراسیون ها با 50 میلیارد بسته شد

به گزارش کوه سفید، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در مصاحبه با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه کمیته ملی المپیک به تمام تعهدات اقتصادی خود به فدراسیون ها در امسال عمل نموده است، گفت: طبق درخواست های مطرح شده از طرف بعضی فدراسیون ها یا در جریان بازدیدی که از اردوی تیم های ملی یا فدراسیون ها داشتیم، متعهد به پرداخت 2 میلیارد تومان به فدراسیون هایی مانند کاراته، تکواندو، بوکس، هاکی و … شده بودیم که طی دو روز گذشته به آن عمل کردیم.

پرونده پرداختی کمیته المپیک به فدراسیون ها با 50 میلیارد بسته شد

وی توضیح داد: برای پرداخت این مرحله از اعتبارات منتظر تخصیص جدید از خزانه دولت بودیم که در این هفته انجام شد. بر همین اساس مبلغ 2 میلیارد تومان را طبق مصوبه هیات اجرایی به حساب فدراسیون ها واریز کردیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه با تخصیص این مرحله از بودجه، پرونده پرداختی ها به فدراسیون ها در امسال بسته شد، اظهار داشت: تا هفته نخست آذرماه طبق بودجه ای که برای فدراسیون ها مصوب نموده بودیم 30 میلیارد تومان در اختیار آنها قرار دادیم. علاوه بر این و از ابتدای سال هم در مجموع 20 میلیارد تومان به عنوان حمایت اقتصادی به حساب فدراسیون ها واریز کردیم. بدین ترتیب در کل پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها در سال 99 به 50 میلیارد تومان رسید.

وی تاکید نمود: کمیته ملی المپیک بابت امسال هیچ تعهد اقتصادی دیگری به فدراسیون ها ندارد. امیدواریم شرایط تخصیص دولت در سال آینده به گونه ای باشد که بتوانیم طبق برنامه و بر اساس شاخص های اقتصادی جدید، پرداختی به فدراسیون ها را به خاتمه برسانیم.

سعیدی همچنین با ابراز امیدواری از اینکه برای ملت ایران و جامعه ورزش سال خوبی پیش رو باشد، توضیح داد: المپیک بعد از یک سال تعویق سال آینده برگزار می گردد. امیدوار هستیم با حمایت های به موقعی که از فدراسیون ها، تیم ها و ورزشکاران اجرا شده است، کاروان اعزامی به توکیو بتوانید در عملکرد و کسب نتایج به گونه ای عمل کند که موجب شادی ملت را فراهم کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1217

به "پرونده پرداختی کمیته المپیک به فدراسیون ها با 50 میلیارد بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده پرداختی کمیته المپیک به فدراسیون ها با 50 میلیارد بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید