پر جستجوترین اماکن در وب، مکه مکرمه در جمع برترین ها

به گزارش کوه سفید، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت استوری بلاکس می گوید با آنالیز 60 میلیون جستجوی اینترنتی در سراسر دنیا پیروز شده فهرستی از برترین جاذبه های تاریخی و شهری دنیا تهیه کند که از آنها بیش از بقیه برای فراوری عکس ها و ویدئوهای تبلیغاتی و جذاب استفاده می گردد.

پر جستجوترین اماکن در وب، مکه مکرمه در جمع برترین ها

در این فهرست 50 نقطه متنوع در قاره های مختلف دنیا گنجانده شده است.

در صدر این فهرست مجسمه آزادی قرار گرفته است و رتبه دوم متعلق به میدان تایمز است که هر دو در شهر نیویورک هستند. رتبه سوم به برج ایفل در فرانسه رسیده و رتبه چهارم هم مربوط به پارک مرکزی نیویورک است.

اما رتبه پنجم متعلق به ساعت بیگ بن در لندن بوده و رتبه ششم هم آبشارهای نیاگارا در آمریکای شمالی اختصاص دارد. رتبه های هفتم تا نهم نیز از آن پل گلدن گیت در سان فرانسیسکو، تاج محل در هند و پارک ملی یلواستون در ایالت وایومینگ امریکاست.

شهر مقدس مکه که خانه خدا در آن قرار گرفته است، توانسته رتبه دهم را در این فهرست کسب کند و رتبه های یازدهم تا چهاردهم به پل بروکیلین، ساختمان امپایراستیت، نشان هالیوود و ساختمان پنتاگون در آمریکا رسیده است.

اما رتبه پانزدهم از آن برج خلیفه در امارات شده و رتبه 16 هم به کاخ کرملین رسیده است. رتبه 17 تا 20 نیز از آن مجموعه تاریخی سنگی استون هنج در لندن، کوه اورست، چرخ و فلک چشم لندن و در نهایت دره مرگ در شرق کالیفرنیاست.

برای مشاهده فهرست کامل که هیچ از آثار تاریخی و تمدنی ایران در آن وجود ندارد، می توانید به این نشانی مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 513

به "پر جستجوترین اماکن در وب، مکه مکرمه در جمع برترین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پر جستجوترین اماکن در وب، مکه مکرمه در جمع برترین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید