پیغام حسن روحانی به مناسب روز جهانی گردشگری

به گزارش کوه سفید، پنجم مهرماه همزمان با روز جهانی گردشگری دکتر حسن روحانی، پیامی با مضمون توسعه مالی و بسط فرهنگ صلح و آشتی، همه کشورها را به توسعه صنعت گردشگری ترغیب می کندصادر کرد.

پیغام حسن روحانی به مناسب روز جهانی گردشگری

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

پنجم مهرماه روز دنیای گردشگری نام گرفته و هر سال مراسمی به مناسبت آن نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا برگزار می گردد. بر این اساس حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان پیامی صادر کرد:

پنجم مهرماه هر سال یادآور صندلی مهم گردشگری در دنیا است. سهم عظیم گردشگری در گردش مالی دنیا، مشارکت این صنعت در تعاملات بین فرهنگی، نقش گردشگران در توسعه گفت وگوی اجتماعی میان فرهنگ ها و کشورها، و پیامدهای گردشگری برای توسعه مالی و بسط فرهنگ صلح و آشتی، همه کشورها را به توسعه این صنعت و بهره مندی از مواهب آن راغب و نیازمند ساخته است. امروز اسناد بالادستی ناظر بر توسعه از جمله سیاست های کلان برنامه ششم، رهبر معظم انقلاب و مسئولان ارشد نظام در هر سه قوه، بر ضرورت توسعه گردشگری و متنوع سازی اقتصاد ایران تأکید دارند. کاهش وابستگی به نفت، توزیع جغرافیایی ثروت، و تضمین استفاده پایدار از منابع فرهنگی، اکوسیستمی، و زیرساخت های ایجاد شده در کشور، به علاوه فراهم آوردن امکان اشتغال گسترده، ضرورت هایی است که برنامه ریزی برای توسعه گردشگری را حیاتی می سازد.منبع: کجارو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 313

به "پیغام حسن روحانی به مناسب روز جهانی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام حسن روحانی به مناسب روز جهانی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید