پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و استاد

به گزارش کوه سفید، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن 12 اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و ایام گرامی داشت مقام معلم و استاد پیامی صادر کرد.

پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و استاد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن 12 اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و ایام گرامی داشت مقام معلم و استاد پیامی صادر کرد.

متن پیام دکتر حمیدرضا طیبی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آموزش و تربیت، شریان حیاتی تداوم پیشرفت کشور و از بایسته های هندسه انقلاب است؛ بدون شک استقلال، شکوفایی، اقتدار دانش بنیان و سربلندی و تعالی ملت بزرگ ایران در هر برهه و مرحله ای مرهون تعلیم و تعلم باورمندانه معلمان و اساتیدی است که به خوبی جایگاه و نقش بی بدیل خود را شناخته و در این جهت مقدس برای جبران عقب ماندگی ها جهاد کرده اند.

اینجانب به مناسبت فرارسیدن 12 اردیبهشت، روز معلم، به روح بلند و ملکوتی متفکر شهید استاد مرتضی مطهری(ره) که حاصل عمر امام عزیزمان بود، سلام و درود می فرستم و این روز بزرگ و نماد اندیشه و عمل الهی در راه نشر آگاهی، دانش و پرورش انسان های باورمند و مؤثر برای اسلام، انقلاب و کشور را گرامی می دارم.

به مدد گفتار نورانی وحی که فرمود و یزکیهم و یعلمهم الکتاب والحکمه به مقام رفیع و تلاش ارزشمند اساتید و معلمان سربلند میهن اسلامی آفرین می گویم و به ویژه به اساتید عزیزی که در سطوح مختلف آموزش های آکادمیک و تخصصی جهاددانشگاهی در شرایط خاص و سخت همه گیری ویروس منحوس کرونا با تلاش دلسوزانه مضاعف و ابتکار مشغول به فعالیت هستند خدا قوت عرض می کنم و برای همه آنها عافیت و سربلندی مسألت می نمایم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1304

به "پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و استاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و استاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید