چهره تازه دارا حیایی بازیگر از سرنوشت با تغییر مدل موهایش

به گزارش کوه سفید، به گزارش نیک صالح، عکس پسر امین حیایی با مدل موی جدیدش که باعث جلب توجه بیشتر رنگ چشم هایش شد در فضای مجازی منتشر شده است.

چهره تازه دارا حیایی بازیگر از سرنوشت با تغییر مدل موهایش

دارا حیایی متولد تابستان 1372 در تهران است.دارا حیایی بازیگر سینما و تلویزیون است. دارا حیایی تنها فرزند امین حیایی از همسر اولش مونا بانکی پور است. پدر و مادر دارا حیایی بازیگران صاحب نامی هستند ولی مادر دارا حیایی سالهاست بازی نکرده است.

عکس نو دارا حیایی با مدل موی نوش جلب توجه کرد.

بیوگرافی پسر امین حیایی

دارا حیایی بازیگر جوان سینما و پسر امین حیایی که یکی از بازیگران مطرح و پرطرفدار سینمای ایران است یازدهم شهریور ماه سال 1375 در تهران به دنیا آمد. مادر دارا، مونا بانکی پور هم یکی از بازیگران مطرح سینما است. سال 1375 مونا از امین جدا شد و حضانت دارا را به عهده گرفت. مادر و پسر سالها در خارج از کشور به سر بردند و چند سال قبل به ایران بازگشتند. دارا هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. دارا به واسطه چهره مجذوب کننده و شیرینش مدلینگ بود و تصاویر او در بیلبوردهای تبلیغاتی دیده می شد. اکنون او نیز حرفه پدر و مادر را در پیش گرفته است.

دارا حیایی بازیگر عکس نو دارا حیایی

البته فرزانه داوری، مادر بزرگ دارا حیایی نیز از بازیگران قبل از انقلاب می باشد. دارا به پیشنهاد پدرش در کلاس های بازیگری و فن بیان حضور می یابد و با خواندن کتاب و پیگیری علمی تر این رشته در حال تلاش برای کسب تجربه است.

بازی در فیلم شعله ور

وی در سال 1395 به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور، با پدرش امین حیایی همبازی شد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. دارا در خصوص بازی در فیلم شعله ور چنین گفت : من مستقیما از سوی حمید نعمت الله برای این نقش انتخاب شدم و در این میان پدر و پسر بودن دو شخصیت اول برای کارگردان مهم بود. من برای این نقش تست دادم و اینطور نبود که پدرم باعث انتخاب من در این فیلم باشد.

منبع: رکنا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1684

به "چهره تازه دارا حیایی بازیگر از سرنوشت با تغییر مدل موهایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره تازه دارا حیایی بازیگر از سرنوشت با تغییر مدل موهایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید