کشاورززاده: چند محموله تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا آماده ارسال به ایران است

به گزارش کوه سفید، سفیر ایران در چین از ارسال چند محموله تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا ظرف ساعات آینده از پکن، گوانجو و شانگهای به ایران خبر داد.

کشاورززاده: چند محموله تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا آماده ارسال به ایران است

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران٬ محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن امروز (جمعه) در توئیتی با انتشار تصاویری از محموله تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا نوشت: با تلاش بی وقفه همکارانم در سفارت پیروز شدیم همزمان با عید نوروز با یک هواپیمای باری 14.5 تن تجهیزات پزشکی به ایران ارسال کنیم.

وی اضافه نمود: ساعاتی دیگر دومین هواپیما به همین مقدار راهی ایران خواهد شد. از سرکنسولگری های ایران در گوانجو و شانگهای نیز امشب چندین محموله به کشورمان ارسال می شود.

سید روح اله لطیفی سخنگوی گمرک اخیرا با اعلام ورود اولین محموله تجاری ملزومات مقابله با کرونا گفته بود: این محموله تجاری در سه مرحله از امروز تا جمعه با پرواز ماهان و از کشور چین به کشور وارد می شود.

وی در خصوص تعداد اقلام وارداتی این محموله تجاری عنوان کرده بود: این محموله شامل دو میلیون ماسک سه لایه ، سه میلیون ماسک N95، دو میلیون گان و 10هزار تب سنج است که با سه پرواز تا جمعه وارد کشور می شود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 550

به "کشاورززاده: چند محموله تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا آماده ارسال به ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشاورززاده: چند محموله تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا آماده ارسال به ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید