کمک جهادگران دانشگاه فرهنگیان خرم آباد به دانش آموزان مناطق محروم

به گزارش کوه سفید، مسئول گروه جهادی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه فرهنگیان خرم آباد گفت: اکنون در حال ضبط 30 درصد پایانی دروس پایه پنجم، ششم و متوسطه اول و دوم هستیم و پک کامل دروس در اختیار دانش آموزان مناطق محروم لرستان قرار مى گیرد.

کمک جهادگران دانشگاه فرهنگیان خرم آباد به دانش آموزان مناطق محروم

امیر حسین داودی، مسئول گروه جهادی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه فرهنگیان خرم آباد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، گفت: 50 درصد از دانش آموزان استان لرستان از دسترسی به اپلیکیشن شاد محروم هستند و برای کمک به رفع این مشکل، اقدام به تشکیل تیم جهادی 15 نفره از دانشجو معلمان خواهر و برادر با توان تدریس بالا کردیم و در حال ضبط و تدوین تدریس دانشجو معلمان هستیم.

داودی با اشاره به حجم باقی مانده از آموزش درسی این دانش آموزان، اضافه کرد: برای این کار 30 درصد پایانی دروس مهم پایه پنجم، ششم و متوسطه اول و دوم را در نظر گرفته ایم و طی چند روز آینده به تفکیک پایه، آموزش ها را در اختیار دانش آموزان مناطق محروم قرار میدهیم.

مسئول گروه جهادی پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: جزوه مکتوب درسی برای دانش آموزان محروم از دستگاه تصویری تهیه شده و همچنین در حال پیگیری هستیم تا بخشی از ویدئو های آموزشی را در اپلیکیشن شاد و آپارات بارگذاری کنیم و مطالب را به صورت جزوه اینترنتی در دسترس عموم دانش آموزان قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 663

به "کمک جهادگران دانشگاه فرهنگیان خرم آباد به دانش آموزان مناطق محروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک جهادگران دانشگاه فرهنگیان خرم آباد به دانش آموزان مناطق محروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید