1168 هکتار به بافت فرسوده شهر تهران افزوده شد

به گزارش کوه سفید، تهران (پانا) - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر در رشته توئیتی از افزوده شدن 1168 هکتار به بافت فرسوده شهر تهران اطلاع داد.

1168 هکتار به بافت فرسوده شهر تهران افزوده شد

به گزارش شورای شهر تهران، محمد سالاری رئییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به تصمیم امروز جلسه کمیسیون ماده 5 در رشته توئیتی نوشت:

در جلسه امروز کمیسیون ماده پنج، 1168 هکتار به محدوده بافت فرسوده شهر تهران افزوده شد و مجموع بافت فرسوده به 4554 هکتار، در قالب 312313 پلاک رسید.

در فرآیند تهیه و تصویب طرح تفصیلی شهر تهران، تدقیق لازم در مورد محدوده های دارای شاخص های بافت فرسوده انجام نشده بود که بلاخره به خاتمه رسید.

کار کارشناسی دقیق سازمان نوسازی با همراهی معاونت شهرسازی و معماری و دبیرخانه و کارگروه کمیسیون ماده پنج و نهایتا همراهی موثر شهردار تهران، دبیرشورای عالی شهرسازی، رییس شورای شهر و سایر اعضا در توجه به بازآفرینی شهری و حل مشکل مردم، شایسته تقدیر است که در جلسه امروز از این اقدام تشکر کردم.

مدیریت شهری تهران در یک ونیم دهه اخیر با ارائه بسته های تشویقی موثر و نهادینه کردن رویکرد تجمیع در بافت های فرسوده و تعریف پروژه های محرک توسعه در زیر ساخت ها و روبناهای احیای بافت فرسوده پیشگام بوده و حدود 50 درصد بافت فرسوده مصوب شهر نوسازی شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1002

به "1168 هکتار به بافت فرسوده شهر تهران افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1168 هکتار به بافت فرسوده شهر تهران افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید