آسفالت بیش از 16 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان تکاب در قالب طرح ابرار تا خاتمه سال جاری

به گزارش کوه سفید، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آسفالت بیش از 16 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان تکاب در قالب طرح ابرار تا خاتمه امسال اطلاع داد.

آسفالت بیش از 16 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان تکاب در قالب طرح ابرار تا خاتمه سال جاری

به گزارش خبرنگار از ، ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دیدار و مصاحبه با فرماندار شهرستان تکاب گفت: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی و تاکید رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور 2000 کیلومتر از راه های روستایی در سراسر کشور تحت عنوان طرح ابرار (اقدام برای راه های اولویت دار روستایی) در جهت خدمت به روستاییان تا سرانجام سال جاری آسفالت خواهد شد که از این مقدار سهم استان آذربایجان غربی نزدیک به 160 کیلومتر و شهرستان تکاب شانزده و نیم کیلومتر است.

ارسلان شکری اضافه نمود: تکمیل آسفالت راه روستایی چهار طاق به طول هفت و نیم کیلومتر، تکمیل آسفالت راه روستایی گوی آغاج به طول 5 کیلومتر و آسفالت راه روستایی آسمانبلاغی به طول 4 کیلومتر از محور های روستایی شهرستان تکاب در طرح ابرار هستند.

شکری گفت: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور های روستایی تکاب - قینرجه، تکاب - بابا نظر، تکاب - کرفتو و روستا های نجار و آغچلو و محور های تکاب - شاهین دژ، تکاب - بیجار (در حال اجرا) و تکاب - تخت سلیمان - دندی (در حال اجرا) مهمترین پروژه های لکه گیری و روکش آسفالت شهرستان تکاب را شامل می گردد.

در سفر و بازدید یک روزه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به شهرستان تکاب از عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور تکاب - بیجار، عملیات بهسازی و آسفالت محور تکاب - تخت سلیمان - دندی و مجتمع خدماتی رفاهی یاران تخت سلیمان و نیر سرانجامه مسافربری شهرستان تکاب نیز از نزدیک بازدید بعمل آمد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 33

به "آسفالت بیش از 16 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان تکاب در قالب طرح ابرار تا خاتمه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسفالت بیش از 16 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان تکاب در قالب طرح ابرار تا خاتمه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید