امحای 5.6 تن کالای سلامت محور غیر قابل مصرف

به گزارش کوه سفید، در راستای اجرای طرح های پایش مستمر کالاهای وارداتی و عرضه شده در محدوده منطقه،مدیریت غذاودارو،به عنوان متولی حوزه سلامت سازمان اقدام به امحای کالای سلامت محور غیر قابل مصرف نمود.

امحای 5.6 تن کالای سلامت محور غیر قابل مصرف

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در راستای اجرای طرح های پایش مستمر کالاهای وارداتی و عرضه شده در محدوده منطقه،مدیریت غذاودارو،به عنوان متولی حوزه سلامت سازمان اقدام به امحای کالای سلامت محور غیر قابل مصرف نمود.

مهدی کوچکی، مدیر غذا و دارو سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه مراسم فوق پس از اخذ دستور مقام قضائی و با حضور نمایندگان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر انزلی،نماینده نیروی انتظامی و نمایندگان سایر حوزه های ذیربط سازمان به اجرا درآمد، گفت: کالای سلامت محور فوق مشتمل بر فرآورده های غذائی،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی غیر مجاز،تقلبی،تاریخ مصرف گذشته و اقلام غیر قابل مصرف انسانی موجود در انبارهای گمرکی (به دلیل عدم انطباق با استانداردهای ملی و بین المللی)، بود.

وی حجم کالاهای امحا شده را 5.6 تن و ارزش ریالی آن را 2 میلیارد ریال مطرح نمود و افزود این کالا از اردیبهشت ماه تا آبان ماه سال جاری توسط کارشناسان فنی و نظارت آن مدیریت جمع آوری شده است.

مدیر غذا و دارو سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: این مرحله از امحاء پنجمین مرحله ظرف سالهای اخیر می باشد و از نقاط عطف همکاری سازمان با مصوبه ستاد کرونای استان گیلان در نوروز 99 بود که براساس آن کالاها و مواد غذایی که تاریخ مصرف آنها نزدیک بود، به برخی فروشگاه های استانی عرضه شد تا علاوه بر مصرف مانع ضرر فعالین اقتصادی به دلیل محدودیت های کرونا در ابتدای سال جاری باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1061

به "امحای 5.6 تن کالای سلامت محور غیر قابل مصرف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امحای 5.6 تن کالای سلامت محور غیر قابل مصرف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید