تأمین زمین برای بیش از 2 میلیون و 400 هزار واحد نهضت ملی

به گزارش کوه سفید، وزیر راه از تأمین زمین برای بیش از 2 میلیون و 400 هزار واحد نهضت ملی مسکن اطلاع داد و گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دو بخش 2 میلیونی برنامه ریزی شده است تا بتوانیم در زمان بندی مقرر واحدها را شروع نموده و در زمان مناسب تکمیل و تحویل دهیم.

تأمین زمین برای بیش از 2 میلیون و 400 هزار واحد نهضت ملی

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از برنامه های دولت سیزدهم علاوه بر تأمین اراضی از طریق وزارت راه و شهرسازی بهره مندی از توان سایر دستگاه ها و وزارتخانه هاست که باید طبق قانون جهش فراوری مسکن همکاری مناسبی با وزارت راه و شهرسازی داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که بانک زمین برای شناسایی اراضی مستعد برای فراوری مسکن و دیگر کاربری ها از طریق سازمان ملی زمین و مسکن راه اندازی شده است، ادامه داد: در جریان راه اندازی این بانک حدود 40 هزار پرونده شکایت کلان در حوزه زمین شناسایی شده است.

وزیر راه و شهرسازی صندوق ملی مسکن را ابزاری مناسب برای اجرای بهینه طرح های مرتبط با مسکن دانست و اضافه نمود: بر اساس قانون باید کل خطوط اعتباری مسکن مهر و بازگشت اقساط مسکن مهر به صندوق ملی مسکن واریز گردد و این موضوع فرصت مناسبی برای اجرای بهینه طرح های مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می دهد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1757

به "تأمین زمین برای بیش از 2 میلیون و 400 هزار واحد نهضت ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأمین زمین برای بیش از 2 میلیون و 400 هزار واحد نهضت ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید