تخفیف 30 تا 70درصدی هتل های همدان به زائران اربعین

به گزارش کوه سفید، معاون گردشگری همدان گفت: هتل های همدان با تخفیف 30 تا 70درصدی آماده پذیرایی از زائران اربعین هستند.

تخفیف 30 تا 70درصدی هتل های همدان به زائران اربعین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی خاکسار عصر روز یکشنبه 21 مهرماه گفت: به برکت محبت سیدالشهدا (ع)، خوان نعمت آن حضرت در همدان گسترده شده و خدمتگزاری از زائران کربلا نصیب این دیار شده است.

او بابیان این که همه دستگاه های اجرایی برای میزبانی از زائران اربعین همکاری لازم رادارند، اضافه کرد: همه مردم و مسئولان استان یک صدا زیر بیرق امام حسین (ع) با برنامه ریزی مثال زدنی آماده استقبال و میزبانی از مسافران و میهمانان معنوی هستند.

معاون گردشگری همدان بیان نمود: فعالان گردشگری استان، مدیران و بهره برداران تأسیسات گردشگری همدان نیز مهیای میزبانی از زائران اربعین حسینی هستند و در این راستا همه واحدهای اقامتی، پذیرایی و گردشگری ضمن برطرف نواقص و کمبودهای واحدهای تحت مدیریت، نهایت کوشش خود را برای ارتقای کیفیت خدمات دارند.

او بابیان این که معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با صدور بخشنامه هایی تأکید بر میزبانی صحیح از زائران ورودی از غرب کشور در همدان دارد، اضافه کرد: بر این اساس کارشناسان گردشگری چندین مرحله بازدید از تمام مجموعه های اقامتی، پذیرایی، تفریحی، مراکز خدماتی واقع در صندلی های عرضه سوخت در سطح شهرها، جاده ها، میدان ها و پارک ها داشتند و بر برطرف نواقص تأکید نموده اند.

خاکسار همچنین از ارائه تخفیف در اماکن گردشگری همدان برای زائران، در راستا بازگشت از عتبات عالیات اطلاع داد و گفت: تسهیلات و تخفیف هایی نیز در مراکز اقامتی و خدمات گردشگری استان در نظر گرفته شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 122

به "تخفیف 30 تا 70درصدی هتل های همدان به زائران اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 30 تا 70درصدی هتل های همدان به زائران اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید