حاشیه شهرآورد 91، فروش بلیت طبقه دوم در بازار سیاه

به گزارش کوه سفید، برخی از افراد سودجو طبق روال گذشته بلیت طبقه دوم استادیوم آزادی را در بازار سیاه به فروش رساندند.

حاشیه شهرآورد 91، فروش بلیت طبقه دوم در بازار سیاه

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شهرآورد تهران از ساعت 15:30 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. این در حالی است که طبق روال سال های گذشته هواداران پرشور استقلال و پرسپولیس از روزهای قبل به استادیوم آزادی آمدند تا بتوانند این بازی را تماشا نمایند.

* ساعت 9 صبح درهای استادیوم به روی هواداران استقلال و پرسپولیس باز شد تا هوادارانی که بلیت الکترونیکی تهیه کردند بتوانند با کارت ملی وارد سکوها شوند. در حال حاضر محوطه استادیوم آزادی بسیار خلوت است و رفته رفته به تعداد هواداران افزوده می گردد.

* از نکات جالب این بازی می توان به فروش بازار سیاه بلیت شهرآورد تهران اشاره نمود که برخی از افراد سودجو در گوشه ای از محوطه استادیوم به دنبال فروش بلیت طبقه دوم استادیوم هستند.

* تعداد زیادی از هواداران استقلال و پرسپولیس بدون بلیت وارد استادیوم آزادی شدند و منتظر این هستند تا به هر نحوی این ملاقات را از روی سکوها مشاهده نمایند.

* از لحاظ امنیتی جو بسیار آرامی در استادیوم آزادی حکمفرما است و تمام نیروهای انتظامی مستقر هستند تا مسئله ای برای هواداران به وجود نیاید.

* برخی از هواداران استقلال و پرسپولیس مشغول استراحت کردن هستند و برخی از هواداران هم مثل همواره به دنبال کری خوانی هستند تا این ملاقات را جذاب تر نمایند.

* با اعلام مسؤولان استادیوم آزادی کسانی که بلیت ندارند حق ورود به استادیوم را ندارند و برخی از مسؤولین حراست به وسیله بلندگو این نکات را اشاره می نمایند تا تجمع بی هدف در استادیوم آزادی به وجود نیاید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 378

به "حاشیه شهرآورد 91، فروش بلیت طبقه دوم در بازار سیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه شهرآورد 91، فروش بلیت طبقه دوم در بازار سیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید