خبرنگاران مدارس کاشان روز چهارشنبه تعطیل است

به گزارش کوه سفید، کاشان- خبرنگاران- بنابر اعلام مدیریت آموزش و پرورش کاشان، مدارس این شهرستان در روز چهارشنبه تعطیل است.

خبرنگاران مدارس کاشان روز چهارشنبه تعطیل است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کارشناسی در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

بر اساس اعلام مدیریت آموزش و پرورش، این تعطیلی در روز هفتم اسفندماه شامل همه دوره های تحصیلی در نقاط شهری و روستایی کاشان می گردد.

با وجود اینکه تا به امروز مورد مثبتی از ابتلای به کووید 19 در این شهرستان اعلام نشده است، اما به منظور پیشگیری از احتمال ابتلای شهروندان اجتماعات از جمله اعتکاف و بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی نیز لغو شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان نیز پیش تر با تاکید بر لزوم خودداری از شایعه ها و ضرورت توجه مردم به توصیه ها و رعایت بهداشت فردی تاکید نمود: بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

سید علیرضا مروجی اضافه کرد: مردم باید از تماس های غیرضروری و حضور در میان ازدحام جمعیت پرهیز نمایند، فاصله منطقی (یک متر) را با دیگران رعایت نموده و روبوسی و دست دادن های غیرضروری را کنار بگذارند.

وی بیان نمود: همچنین افرادی که علایم بیماری سرماخوردگی دارند، در منزل بمانند و به سرعت مراقبت های درمانی را به وسیله پزشکان در پیش بگیرند و با سایر افراد تماس نداشته باشند.

شستن مداوم دست ها با آب و صابون یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری عنوان شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 489

به "خبرنگاران مدارس کاشان روز چهارشنبه تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدارس کاشان روز چهارشنبه تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید