خبرنگاران 26 درصد دانش آموزان ابتدایی گیلان به شبکه شاد متصل شدند

به گزارش کوه سفید، رشت - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: تا امروز 26 درصد معادل 190 هزار دانش آموز ابتدایی استان به شبکه شاد متصل شدند که البته این آمار هر ساعت در حال تغییر است.

خبرنگاران 26 درصد دانش آموزان ابتدایی گیلان به شبکه شاد متصل شدند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

نادر دنیا آرای غروب شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه هنوز در روزهای نخست راه اندازی شبکه شاد هستیم، اضافه نمود: تا به امروز گیلان به لحاظ پیوستن به این شبکه از میانگین کشوری بالاتر است.

وی گفت: شبکه شاد فرصتی مناسب برای استمرار یادگیری دانش آموزان است و تعامل بهتر بین معلم و دانش آموز را فراهم می نماید.

وی با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش گیلان در ایام تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: تشکیل کارگروه پیگیری و استمرار آموزش دانش آموزان در فضای مجازی و برگزاری جلسه های مستمر استانی و کشوری برای ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر برای مقابله با ویروس کرونا از جمله اقدامات است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان ضدعفونی مدارس را از دیگر اقدامات عنوان و ذکر کرد : سه میلیارد تومان اعتبار ملی برای ضدعفونی مراکز آموزشی و توزیع سرانه در استان ارائه شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان گفت: پرداخت های آموزش و پرورش در سالی که گذشت خوب بود و بسیاری از مطالبات پرداخت شد که این خود جای قدردانی از دولت، سازمان برنامه و بودجه و وزیر آموزش و پرورش دارد.

جبار کوچکی نژاد با بیان اینکه همچنان رتبه بندی معلمان مغفول مانده است، اضافه نمود: در این باره طرح دوفوریتی امضاء نموده و تحویل هیات رئیسه مجلس داده ایم، تا زمانی که رتبه بندی معلمان قانون نشود، همچنان گرفتار دولت ها هستیم.

وی با اشاره به آمار 26 درصدی دانش آموزان دوره ابتدایی گیلان که تا کنون به شبکه آموزشی شاد پیوسته اند، گفت: این آموزش حتی اگر به رقم 70 درصد هم برسیم، نمی تواند قانع کردن کننده باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانش آموزان برخوردار از شبکه شاد بهره می برند و سایر دانش آموزان در مناطق غیربرخوردار از آن محروم می مانند، افزود: به وزیر آموزش و پرورش هم اعلام نموده ام که اگر آموزش یکسان انجام نگیرد، دانش آموزان محروم دچار آسیب آموزش می شوند.

استان گیلان دارای حدود 400 هزار دانش آموز است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 634

به "خبرنگاران 26 درصد دانش آموزان ابتدایی گیلان به شبکه شاد متصل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 26 درصد دانش آموزان ابتدایی گیلان به شبکه شاد متصل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید