سرمربی فجرسپاسی: بین فوتبال اصفهان و شیراز ارتباط قوی وجود دارد، ذوب آهن و فجر دو تیم بااصالت فوتبال ایران هستند

به گزارش کوه سفید، گروه استان ها سرمربی تیم فجرسپاسی گفت:ذوب آهن و فجرسپاسی هر دو از تیم های اصیل فوتبال ما هستند که شرایط مشابهی دارند

سرمربی فجرسپاسی: بین فوتبال اصفهان و شیراز ارتباط قوی وجود دارد، ذوب آهن و فجر دو تیم بااصالت فوتبال ایران هستند

به گزارش خبرنگاران از اصفهان ، علی کلانتری در نشست خبری پیش از ملاقات با ذوب آهن اصفهان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور گفت: همواره بین فوتبال اصفهان و شیراز ارتباط قوی وجود داشته و امیدوارم این ارتباط ها قوی تر شده و راه گشا باشد. ذوب آهن و فجرسپاسی هر دو از تیم های اصیل فوتبال ما هستند که شرایط مشابهی دارند. ما شناخت خوبی از ذوب آهن و تفکرات تارتار داریم و هفته گذشته بازی های قبلی این تیم را بررسی نموده ایم. بازی فردا برای هر دو تیم بسیار حساس است و امیدوارم فردا شاهد بازی باکیفیتی باشیم.

وی توضیح داد: هر دو تیم بازی تماشاگر پسند و تاکتیکی به نمایش می گذارند و در پی آن هستند تا از روزنه های خط دفاعی تیم مقابل استفاده نموده و به گل برسند و همین نزدیکی شیوه بازی باعث می گردد که بازی برای هر دو تیم فردا سخت باشد.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی اعلام کرد:امیدوارم فردا شاید یک بازی زیبا باشیم و هر تیمی که استحقاق بیشتری دارد، بتواند 3 امتیاز بازی را به دست آورد. تیم ما در طول چند فصل اخیر افت و خیز زیاد داشته و ما هم کوشش کردیم تا از تجربیات مان استفاده نموده و نقاط ضعف مان را پیدا و نقاط قوت تیم را تقویت کنیم تا بتوانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم و در این جهت تمام ارکان باشگاه،طرفداران و حتی مسئولین استان مان دست به دست هم داده اند تا شرایط فجر هر روز بهتر از قبل گردد.

وی درباره شرایط فعلی فرزان داناو احتمال بازی کردن این بازیکن در بازی فردا، گفت: بازی کردن دانا بستگی به شرایط بازی دارد و باید که شرایط بازی به چه صورت پیش می رود. همه تیم ها دوست دارند که گل بزنند و بازی ها را پرگل ببرند، اگر شرایط فراهم باشد از همه بازیکنانی که می توانند در فاز هجومی یاری نمایند،استفاده خواهیم کرد.

کلانتری در پاسخ به نقدها مطرح شده نسبت به نتایج و رکورد 28 روزه عدم گلزنی تیمش در رقابت ها، گفت: بارها درمورد این مسئله با مستندات فراوان حرف زده ام، درست است که ما در چند هفته اخیر گل نزده ایم اما در خیلی از بازی ها داور خطای پنالتی ما را نگرفته است . اشتباهات داوری در 5 بازی، حدود 7 امتیاز از تیم ما گرفته است؛ فجر یک تیم کم بضاعت است و اگر قرار باشد به این شکل با این برخورد گردد، به مشل برخواهیم خورد. اگر از یک تیم 4 یا 5 امتیاز گرفته گردد، دچار چه شرایطی خواهد شد؟ ما اگر 4 امتیاز از آن 7 امتیاز را داشتیم،کجای جدول قرار می گرفتیم؟ ذوب آهن در یک بازی به خاطر اشتباهات داوری نتیجه را واگذار کرد. در جدول اشتباهات داوری ما تیم چهارمی هستیم که از سمت داوری متضرر شده و این بسیار سخت است.

وی متذکر شد: وقتی تیم ما موقعیت می سازد، پس توانایی گلزنی هم دارد و قطعاً باید در این مورد بیشتر کار کنیم. البته تعدادی از مهاجمان ما در هفته های گذشته مصدوم بودند و البته هنوز هم مهاجمان ما امادگی کانلی ندارند اما کوشش خواهیم کرد تا شرایط بهتر گردد.

سرمربی تیم فجرسپاسی درباره اهداف تیمش در لیگ برتر اضافه نمود: ما بعد از 8 سال به لیگ برتر بازگشته ایم و در گام نخست در پی رسیدن به ثبات هستیم. ما می خواهیم که در ابتدا تیم به ثبات کافی برسد و بعد از آن در پی رقابت با مدعیان خواهیم بود.

، 170، س

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1633

به "سرمربی فجرسپاسی: بین فوتبال اصفهان و شیراز ارتباط قوی وجود دارد، ذوب آهن و فجر دو تیم بااصالت فوتبال ایران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی فجرسپاسی: بین فوتبال اصفهان و شیراز ارتباط قوی وجود دارد، ذوب آهن و فجر دو تیم بااصالت فوتبال ایران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید