هک وبسایت های نظامی و دولتی کلمبیا

به گزارش کوه سفید، هکرهایی از گروه انانیموس کلمبیا مدعی هستند که چندین وب سایت دولتی این کشور را هک و اطلاعات و داده های سنا و ارتش ملی را افشا نموده اند.

هک وبسایت های نظامی و دولتی کلمبیا

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این گروه هکری در صفحه توییتر خود خاطرنشان کرد: انانیموس، وبسایت ریاست جمهوری کلمبیا را هک و از دسترس خارج کرد.

این گروه همچنین در پست دیگری مدعی شد که حملات سایبری را علیه سنا و ارتش ملی کلمبیا انجام داده و بیش از 160 ایمیل، نام و گذرواژه را فاش نموده است.

آنانیموس کلمبیا همچنین خاطرنشان کرد، حملات هکری در واکنش به سرکوب معترضان مخالف افزایش مالیات انجام شده است.

چند روز پیش، ایوان دوکو رئیس جمهوری کلمبیا از کنگره خواست تا پیش نویس اصلاح مالیاتی را از دستور کار خارج نموده و در اقدامی فوری به آنالیز یک پیش نویس جدید پرداخت.

به گفته مقام های حقوق بشر کلمبیا، در جریان اعتراضات ضد افزایش مالیات در این کشور ده ها تن کشته شدند که یک افسر پلیس نیز در میان آنهاست.

وزارت دفاع کلمبیا نیز گزارش نموده است که بیش از 430 تن در جریان این اعتراضات بازداشت و بیش از 800 تن زخمی شده اند.

اعتصاب های کارگری و اعتراضات مردمی از روز چهارشنبه گذشته در کلمبیا و در پی اعلام لایحه افزایش مالیات شروع شد.

اتحادیه های تجاری نیز هشدار دادند که این اصلاحات پیشنهادی باعث می گردد تا دست کم یک و نیم میلیون کارگر مجبور شوند تا مالیات های جدید پرداخت نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1288

به "هک وبسایت های نظامی و دولتی کلمبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هک وبسایت های نظامی و دولتی کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید