انتها لیگ در سالروز قهرمانی تاریخی پرسپولیس

به گزارش کوه سفید، سازمان لیگ دقایقی پیش برنامه چهار هفته پایانی خود را در حالی اظهار داشت که سه هفته پایانی به فاصله 13 روز برگزار خواهد شد تا لیگ برتر با فشار حداکثری به تیمها پایان یابد.

انتها لیگ در سالروز قهرمانی تاریخی پرسپولیس

نکته جالب این است که آخرین هفته لیگ برتر برای روز بیست و هشتم اردیبهشت برنامه ریزی شده تا لیگ برتر در این روز به سرانجام برسد. این در حالی است که بعد از این هفته، احتمالا جام حذفی نیز به سرانجام خواهد رسید تا فوتبال ملی ایران به استقبال فیفادی خرداد برود.

آخرین هفته لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که از بین سه تیم مدعی، استقلال تنها تیمی است که میزبان خواهد بود و شانس این را دارد تا در مقابل خیل بزرگ طرفدارانش جشن قهرمانی را برگزار کند. البته استقلال دشوارترین بازی ممکن را هم برگزار خواهد نمود چرا که باید رودرروی تیم فوتبال تراکتور قرار بگیرد.

پرسپولیس و سپاهان به ترتیب در قائمشهر با نساجی و در کرمان با مس ملاقات می نمایند. نکته مهم برای قرمز و زردپوشان این است که مس و نساجی در بین تیمهای با شانس سقوط قرار ندارند و از این جهت شاید این بازی برایشان چندان اهمیتی از نظر جدولی نداشته باشد.

بعلاوه هفته آخر لیگ برتر در ساعت 18 به صورت همزمان برگزار خواهد شد تا طرفداران فوتبال اوج هیجان را تجربه نمایند. البته این به شرطی است که پیش از هفته سرانجامی، قهرمان و تیمهای سقوط نماینده تعیین نگردد.

نکته جالب اینکه 28 اردیبخشت، سالروز قهرمانی تاریخی پرسپولیس در لیگ هفتم با پیروزی مقابل سپاهان نیز محسوب می گردد و حالا طلایی پوشان فرصت گرفتن انتقام از پرسپولیس را خواهند داشت.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 9 فروردین 1402 بروزرسانی: 9 فروردین 1402 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1905

به "انتها لیگ در سالروز قهرمانی تاریخی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها لیگ در سالروز قهرمانی تاریخی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید