کاوه: محمدی به کارش ادامه می دهد، دبیر اولین نفری است که جوابگوی نتایج المپیک خواهد بود

به گزارش کوه سفید، مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد با تاکید بر اینکه بر خلاف نظر بعضی از دوستان، رییس فدراسیون اولین نفری است که باید جوابگوی نتایج المپیک باشد، گفت: جلسه روز گذشته خوب بود و محمدی به عنوان سرمربی به کارش ادامه می دهد.

کاوه: محمدی به کارش ادامه می دهد، دبیر اولین نفری است که جوابگوی نتایج المپیک خواهد بود

محسن کاوه در مصاحبه با خبرنگاران، درباره حضور غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در جلسه دیروز(چهارشنبه) با رییس فدراسیون کشتی و اینکه آیا محمدی کماکان به عنوان سرمربی تیم ملی به کار خود ادامه خواهد یا خیر، اظهار کرد: بله. ایشان سرمربی ما هستند و دارند به کارشان ادامه می دهند. مقداری کدورت پیش آمد و شاید هم یکسری از دوستان این وسط آتش بیار معرکه شدند. ما در گام نخست با رییس فدراسیون صحبت کردیم و بعد از آن با سرمربی تیم ملی صحبت داشتیم. ان شاءالله در کنار هم هستیم و باید برای روزهای آینده برنامه ریزی کنیم.

وی درباره اینکه آیا گلایه شدید رییس فدراسیون از سرمربی تیم ملی رفع شده یا خیر، گفت: بله. به هر حال اختلاف نظرهایی درخصوص نحوه اجرای چرخه انتخابی رخ داد. به اعتقاد من اولین نفری که باید جوابگوی تمام مسائل باشد رییس فدراسیون است و تمامی اتفاقات به ایشان برمی گردد.

کاوه اعلام نمود: شاید یکسری از دوستان بگویند اگر در المپیک نتیجه نگیریم سرمربی تیم ملی است که باید جوابگو باشد اما من می گویم اولین نفر که در این مورد جوابگوست رییس فدراسیون است چرا که تمامی ارکان فدراسیون زیر نظر اوست. در کنار آن فکر می کنم با تعامل بتوانیم امور را بخوبی پیش ببریم.

مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد، توضیح داد: دیروز جلسه خوبی برگزار گردید و همینکه دبیر و محمدی در کنار هم نشستند خوب بود. ان شاءالله در روزهای آینده بهتر از این هم می گردد. فقط از یکسری دوستان خواهش دارم بگذارند مقداری در آرامش کار کنیم و زود قضاوت نکنند. قطعا در سایه آرامش بهتر می توانیم به موفقیت برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با آمدن به جلسه با رییس فدراسیون موافقت خود را با چرخه انتخابی تیم ملی اعلام نموده است یا خیر، گفت: خود آقای دبیر هم گفتند که دغدغه اصلی شان این است که عدالت در انتخاب نفرات تیم ملی اجرا گردد و اعلام کردند در حال واکاوی آن هستند و حتما نظرات سرمربیان و ما خواسته می گردد. یکسری بند و تبصره دارد تا در نهایت با جمع بندی و نظرخواهی تیم فنی، بهترین روش اجرایی گردد. خوشبینم به اینکه اتفاق خاصی نمی افتد و همه چیز خوب تمام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 714

به "کاوه: محمدی به کارش ادامه می دهد، دبیر اولین نفری است که جوابگوی نتایج المپیک خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه: محمدی به کارش ادامه می دهد، دبیر اولین نفری است که جوابگوی نتایج المپیک خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید