گزارشی مبنی بر زخمی یا کشته شدن فردی در زلزله خانوک کرمان نداشتیم

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران/کرمان رییس اورژانس کرمان گفت: خوشبختانه تا به امروز هیچ گزارش و تماسی مبنی بر زخمی یا کشته شدن فردی در زلزله 4.6 ریشتری در حوالی خانوک نداشتیم.

گزارشی مبنی بر زخمی یا کشته شدن فردی در زلزله خانوک کرمان نداشتیم

دکتر محمد صابری رییس اورژانس کرمان در گفت و گو با خبرنگاران، درباره مقدار خسارت جانی این زلزله اظهار کرد: خوشبختانه تا به امروز هیچ گزارش و تماسی مبنی بر زخمی یا کشته شدن فردی در این زلزله نداشتیم.

وی در ادامه از اعزام چهار تیم فوریت های پزشکی جهت ارزیابی به منطقه اطلاع داد و گفت: به بیمارستانها، تیم های فوریت های پزشکی و مراکز جامع سلامت منطقه ها تحت تاثیر زمین لرزه آماده باش داده شده است.

به گزارش خبرنگاران، زلزله ای به بزرگی 4.6 ریشتر شامگاه 20 آذرماه حوالی خانوک از توابع شهرستان زرند را لرزاند. این زلزله در عمق 8 کیلومتری زمین اتفاق افتاده که در شهرهای راور و کرمان نیز احساس شده است.

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز پیش از این در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به زلزله 4.6 ریشتری در حوالی خانوک گفته بود: به شهرستان های شاقتصادی استان آماده باش کامل داده شده است. تا این لحظه سه تیم ارزیاب به منطقه زلزله زده اعزام شده اند و تا به امروز هیچ گزارشی مبنی بر خسارات جانی و اقتصادی نداشتیم.

به گزارش خبرنگاران و بنا بر اعلام سایت موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، در ساعت 22 و 26 دقیقه، زلزله ای به بزرگی 4.6 ریشتر حوالی شهر خانوک از توابع استان کرمان را لرزاند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1606

به "گزارشی مبنی بر زخمی یا کشته شدن فردی در زلزله خانوک کرمان نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشی مبنی بر زخمی یا کشته شدن فردی در زلزله خانوک کرمان نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید