62 شرکت در بورس پذیرش شد

به گزارش کوه سفید، مدیر پذیرش شرکت بورس تهران گفت: سال جاری تا کنون در حوزه پذیرش شرکت ها در بورس تهران، 31 جلسه هیات پذیرش تشکیل شده که به پذیرش 62 شرکت انجامید.

62 شرکت در بورس پذیرش شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، محمد قهرمانی اضافه نمود: سال جاری از میان 62 شرکت، 30 شرکت سرمایه گذاری استانی بوده و 32 شرکت دیگر نیز از شرک های تجاری بودند.

وی گفت: مجموع سرمایه شرکت های استانی پذیرش شده 287 هزار میلیارد تومان است و 32 شرکت دیگر نیز سرمایه ای بالغ بر 35 هزار و 700 میلیارد تومان دارند که در مجموع 422 هزار میلیارد تومان سرمایه در بورس تهران پذیرش شده است.

مدیر پذیرش شرکت بورس تهران گفت: از جمله شرکت های پذیرش شده، شرکت تامین سرمایه امین، نیروگاه برق آبادان، پتروشیمی اروند، پتروشیمی بوعلی سینا، فرآوری معدنی پارس، مرغ اجداد زربال، پتروشیمی تبریز و... می توان نام برد.

به گزارش ایرنا، شرکت بورس اوراق بهادار تهران به عنوان یکی از ارکان مهم اجرایی بازار سرمایه در کوشش است تا با اتخاذ بعضی از روش ها در سریع ترین زمان ممکن اقدام به پذیرش شرکت ها در بورس کند.

پذیرش شرکت ها در بورس اوراق بهادار علاوه بر اینکه به باعث گسترش بازار سرمایه و تقویت تامین اقتصادی شرکت ها می گردد، دارای مزایای متعددی برای ناشر متقاضی پذیرش، سهامداران آن و نیز کل اقتصاد و جامعه در کشور خواهد بود.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1037

به "62 شرکت در بورس پذیرش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "62 شرکت در بورس پذیرش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید