ارسال دستگاه های ونتیلاتور تنفسی و مانیتورینگ به دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و بیرجند

به گزارش کوه سفید، از ابتدای امسال بیش از 2200 دستگاه ونتیلاتور تنفسی و 1950 دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی برای مراکز درمانی سراسر کشور توزیع شده است.

ارسال دستگاه های ونتیلاتور تنفسی و مانیتورینگ به دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و بیرجند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران به نقل از وبدا، همزمان با ایام اربعین حسینی تعدادی از دستگاه های ونتیلاتور تنفسی و مانیتورینگ علایم حیاتی به دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و بیرجند توسط هیات امنا ارسال شد.

بر اساس اعلام هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، روز گذشته 17 مهر ماه 1399 همزمان ایام اربعین حسینی تعدادی از دستگاه های ونتیلاتور تنفسی و مانیتورینگ علایم حیاتی که توسط هیات امنا خریداری شده بودند برای دانشگاه های علوم پزشکی استان های شیراز و بیرجند ارسال شد.

لازم به ذکر است از ابتدای امسال بیش از 2200 دستگاه ونتیلاتور تنفسی و 1950 دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی برای مراکز درمانی سراسر کشور توزیع شده است.

4148

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 927

به "ارسال دستگاه های ونتیلاتور تنفسی و مانیتورینگ به دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و بیرجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال دستگاه های ونتیلاتور تنفسی و مانیتورینگ به دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و بیرجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید