تدوین بسته های آموزشی برای زنان فرهنگی سرپرست خانوار

به گزارش کوه سفید، تهران (پانا) - مشاور وزیر در امور زنان وزارت آموزش و پرورش از فعالیت های این حوزه برای زنان و دختران در دوران کرونا گفت و خبر داد برای زنان فرهنگی سرپرست خانوار بسته های آموزشی متناسب با حوزه مادران و ارتباط آنان با فرزندان درنظر گرفته ایم.

تدوین بسته های آموزشی برای زنان فرهنگی سرپرست خانوار

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

زهرا پناهی روا در گفت وگو با پانا به دیدار خود با ابتکار، معاون امور زنان ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: در دیدارهایی که در هفته گذشته داشتم با خانم ابتکار و معاونان وی درباره دستاوردهای خوبی این حوزه صحبت و موارد و مسائل حوزه زنان و دختران احصا شد تا بتوانیم اقداماتی را همسو در یک تفاهمنامه با حوزه امور زنان ریاست جمهوری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا لازم است به ویژه در دوران کرونا کلاس های آموزشی برای ارائه آموزش های مهارتی و خوب زیستن دختران پیش بینی کنیم همجنین برای موضوع گفت وگوی بین نسلی که از سال های گذشته جاری بود قصد داریم با همکاری معاونت ریاست جمهوری کارهای خوبی را انجام دهیم.

پناهی روا اضافه نمود: در حوزه وزارت آموزش و پرورش با معاونان وزیر دیدار و گفت وگوهایی داشتیم؛ با معاونت ابتدایی درباره بچه ها بازمانده از تحصیل مذاکره شد، جلساتی را با معاونت تربیت بدنی و سلامت برگزار کردیم تا به سلامت جسمی دانش آموزان به ویژه دختران در دوران کرونا توجه ویژه شود همچنین با معاونت پرورشی و فرهنگی جلسه ای داشتیم تا انشالله مانند سنوات گذشته در حوزه امور زنان و دختران نیز به ما کمک کنند.

مشاور وزیر در امور زنان وزارت آموزش و پرورش اعلام نمود: امیدواریم در دوران کرونا بتوانیم برنامه هایی را در حوزه معاونت زنان و دختران داشته باشیم و بتوانیم اندیشیدن را به بچه ها آموزش دهیم لذا به دنبال راه چاره عملیاتی برای این کار هستیم تا بتوانیم بر اساس سند تحول بنیادین و با توجه به زیر نظام هایی که برای حوزه امور زنان و دختران دیده شده و با توجه به بیانیه گام دوم گام های عملیاتی را در این حوزه برداریم.

وی اظهار کرد: می توانیم کلاس های آموزشی مهارتی برای دانش آموزان داشته باشیم که به صورت مجازی و بعد از واکسیناسیون به صورت حضوری باشد تا مهارت های مورد نیاز به آنان ارائه شود.

پناهی روا اضافه نمود پیش بینی کردیم بسته های آموزشی و کلاس های ضمن خدمت را برای زنان فرهنگی داشته باشیم همچنین برای زنان فرهنگی سرپرست خانوار بسته های آموزشی متناسب با حوزه مادران و ارتباط آنان با فرزندان درنظر گرفته ایم.

مشاور وزیر در امور زنان وزارت آموزش و پرورش در انتها گفت: برای بچه ها بازمانده از تحصیل به ویژه افراد در مناطق محروم برنامه مدونی را تدوین می کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1313

به "تدوین بسته های آموزشی برای زنان فرهنگی سرپرست خانوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین بسته های آموزشی برای زنان فرهنگی سرپرست خانوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید