جهش کرونا در ایتالیا آن را مسری تر کرد ، شانس 50 درصدی برای زنده ماندن بیماران ICU

به گزارش کوه سفید، رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری می گوید تعداد بستری شدگان کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها به 3 هزار نفر افزایش یافته است.

جهش کرونا در ایتالیا آن را مسری تر کرد ، شانس 50 درصدی برای زنده ماندن بیماران ICU

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

دکتر پیغام طبرسی رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در گفت و گو با خبرنگاران ، عنوان نمود: بر اساس مطالعات صورت گرفته در اروپا معین شده ویروس کرونا با یک موتاسیون مسری تر شده است. دلیل افزایش تعداد مبتلایان نیز همین موتاسیونی است که ویروس را مسری تر نموده است.

وی در رابطه با شکسته شدن رکورد مبتلایان روزانه و رسیدن آن به عدد بیش از 9 هزار و 400 تن نیز گفت: اگر کار دقیقی در رابطه با کنترل شرایط موجود انجام نگردد نرخ مبتلایان کرونایی در روزهای آینده بالاتر هم خواهد رفت و این رکورد باز هم می شکند.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری تاکید نمود: زمانی وزارت بهداشت اعلام می کرد که دو هزار و 700 نفر در آی سی یو هستند اما امروز پنج هزار و 500 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند، یعنی تقریبا سه هزار نفر به جمع بستری شدگان در آی سی یو اضافه شده است.

وی اذعان داشت: کسی که در بخش آی سی یو بستری می گردد 50 درصد شانس بازگشت به زندگی دارد و 50 درصد هم احتمال مرگ و میر برای اوست.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 924

به "جهش کرونا در ایتالیا آن را مسری تر کرد ، شانس 50 درصدی برای زنده ماندن بیماران ICU" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهش کرونا در ایتالیا آن را مسری تر کرد ، شانس 50 درصدی برای زنده ماندن بیماران ICU"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید