خبرنگاران معاون وزیر راه: کوشش دولت بر تکمیل سریع مسکن مهر معطوف است

به گزارش کوه سفید، کرج- خبرنگاران- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی، اعلام نمود که کوشش دولت و وزارت راه و شهرسازی بر تکمیل سریع مسکن مهر معطوف شده است و تا خاتمه سال جاری این پرونده بسته می گردد.

خبرنگاران معاون وزیر راه: کوشش دولت بر تکمیل سریع مسکن مهر معطوف است

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق چادری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

حبیب الله طاهرخانی که روز یکشنبه به صورت سر زده از پروژه های مسکن مهر شهر جدید بازدید کرد ، اضافه کرد: پیمانکاران به این نکته توجه کنند که پفراینده مسکن مهر باید در امسال بسته گردد پس احتیاج است که برای این امر، برنامه مطلوبی داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیمانکاران و مشاوران پروژه های مسکن مهر خواست ، اقدام لازم برای تسریع در اجرای این پروژه ها انجام دهند .

طاهرخانی گفت: دستگاه های خدمات رسان بایستی هرچه سریع تر نسبت به احداث تاسیسات زیربنایی پروژه های مسکن مهر مانند تامین آب ، برق ، گاز و آسفالت محوطه ها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: احتیاج است دیگر دستگاههای خدمات رسان نیز با حساسیت پای کارآمده و مسائل زیرساختی مسکن مهر را مرتفع کنند تا با بهره برداری از مجتمع های مسکونیدر افزایش عرضه مسکن و کاهش التهاب بازار مسکن و در حقیقت کنترل قیمت مسکن و اجاره بها اقدام نمائیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات شهری در شهرهای جدید گفت : شرکت عمران شهرجدید هشتگرد باید نسبت به احداث فضای سبز و زیباسازی معابر و فضاهای شهری اقدام نماید.

فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر به مردم ، تحویل سریع واحدهای مسکن مهر، تکمیل پروژه های روبنایی و زیربنایی،جذب مشارکت و سرمایه گذاری ها ، فرایند اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد مورد آنالیز نهاده شد .

شهرجدید هشتگرد دارای حدود 50 هزار واحد مسکونی مهر است که بیشتر آنها تکمیل و واگذار شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 664

به "خبرنگاران معاون وزیر راه: کوشش دولت بر تکمیل سریع مسکن مهر معطوف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون وزیر راه: کوشش دولت بر تکمیل سریع مسکن مهر معطوف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید