دستور وزیر صمت برای برخورد با قیمت های غیر متعارف خودرو

به گزارش کوه سفید، وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور دستور ویژه به رئیس سازمان حمایت، گفت: با توجه به وجود بعضی قیمت های غیر متعارف و فاصله دار خودرو در بازار آزاد نسبت به قیمت کارخانه، با متخلفان با جدیت تمام و قاطعانه برخورد کنند.

دستور وزیر صمت برای برخورد با قیمت های غیر متعارف خودرو

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رضا رحمانی وزیر صنعت گفت: به منظور حمایت از حقوق مصرف نمایندگان و ضرورت حساسیت موضوع از حیث وجود جریان سود جوی فرصت طلب پشت پرده، نسبت به پیگیری جدی و برخورد با قیمت سازی های کاذب، در اسرع وقت با اتخاذ تصمیمات و اقدامات متناسب، با همکاری و هماهنگی کامل با سایر دستگاه های نظارتی و امنیتی موارد آنالیز و نتایج بدست آمده جهت افزایش احساس امنیت مصرف نمایندگان واقعی و در راستای حفظ حقوق حقه شهروندی آحاد مردم، موارد را به اینجانب گزارش نمایید.

وی تصریح کرده است: ضروریست اقداماتی همچون پیگیری، شناسایی و برخورد با متخلفان احتمالی احتکار خودرو، پیگیری، شناسایی و برخورد قاطع و قانونی به وسیله مراجع نظارتی و قضایی با سایت های اینترنتی متخلف که با ارائه قیمت های کاذب فضای بازار را دچار التهاب می نمایند؛ در دستور کار جدی سازمان حمایت قرار گیرد.

در دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به سازمان حمایت آمده است: برطرف موانع ثبت نام متقاضیان در سایت های فروش خودروسازان داخلی به جد و در سریع ترین زمان مورد رصد دقیق قرار گیرد تا شرایط برای برطرف احتیاج مصرف نمایندگان واقعی خودرو های فراوری داخل تسهیل گردد و دست سوداگران همسو با معاندان و دشمنان در جنگ مالی و تحریم های ظالمانه غرب از سر مصرف نمایندگان کوتاه گردد.

رحمانی با اشاره به غیر واقعی بودن قیمت های موجود در بازار و مناسب نبودن سرمایه گذاری مردم در این عرصه، تاکید کرده است با هماهنگی با رسانه های پر مخاطب داخلی زمینه مطلع سازی و قانع کردن عمومی جهت جلب همراهی بیشتر ایشان و کوتاه کردن دست سودجویان صورت پذیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرده است با شناسایی کانون های فرصت طلب و برخورد قاطع با آنان و همچنین با توجه به نام گذاری سال جاری به نام سال جهش فراوری، کوشش مضاعفی جهت فراوری و عرضه هرچه بیشتر، زمینه این سوءاستفاده ها هرچه سریع تر از بین برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 669

به "دستور وزیر صمت برای برخورد با قیمت های غیر متعارف خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور وزیر صمت برای برخورد با قیمت های غیر متعارف خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید