متقاضیان وام ودیعه مسکن مدارکشان را تکمیل نمی نمایند

به گزارش کوه سفید، به گزارش خبرنگاران، محمود محمود زاده معاون وزیر راه وشهرسازی، با بیان اینکه موضوع قیمت مسکن در مقایسه با سایر بازارها متفاوت تر است، گفت: سرعتی که در کاهش قیمت در بازارهای دیگر ایجاد می گردد در بازار مسکن وجود ندارد و این فرایند در بازار زمان بر است.

متقاضیان وام ودیعه مسکن مدارکشان را تکمیل نمی نمایند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

او ادامه داد: بازار مسکن تابعی است از قیمت در بازارهای موازی بنابراین با توجه به اقدامات انجام شده پیش بینی می گردد این بازار فرایند رو به مثبتی داشته باشد.

محمود زاده همچنین درباره ارائه آمار قیمت مسکن توسط مرکز آمار گفت: در حال تهیه و جمع آوری آمار از تمامی مناطق کشور هستیم که به زودی به یک جمع بندی در این مرحله می رسیم.

متقاضیان اطلاعات خود را تکمیل نمایند

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین شرایط وام ودیعه مسکن هم گفت: بسیار تعجب برانگیز است متقاضیان ثبت نام نموده اند اما هنوز مدارک و اطلاعات خود را تکمیل ننموده اند.

محمود زاده اظهار کرد: بسیاری از بانک ها در حال حاضر آمادگی پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را دارند، اما متاسفانه بسیاری از متقاضیان مدارک خود را تکمیل ننموده اند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی شرح داد: مسائل در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن مربوط به متقاضیانی می گردد که اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری نمی نمایند و برای تکمیل مدارک خود در سامانه اقدامات لازم را انجام نمی دهند.

محمودزاده توضیح داد: باید مدارک در سامانه بارگذاری گردد تا امکان پالایش آنها وجود داشته باشد. تا زمانی که متقاضیان در این زمینه همکاری های لازم را انجام ندهند، بنابراین پرداخت تسهیلات هم به موقع انجام نمی گردد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این کم کاری و عدم اقدام به موقع از طرف متقاضیان باعث تاخیر در پرداخت تسهیلات می گردد، اضافه کرد: باید اطلاعات و مدارک مورد احتیاج برای دریافت تسهیلات وجود داشته باشد تا بانک ها اقدام به پرداخت تسهیلات نمایند.

او اعلام کرد: پیش از این بانک ها در پرداخت تسهیلات همکاری لازم را انجام نمی دادند. اما هم اکنون با تمهیدات در نظر گرفته شده اقدامات لازم برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن فراهم شده اما متقاضیان مدارک خود را تکمیل نمی نمایند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی شرح داد: متقاضیان باید هرچه سریعتر نسبت به بارگذاری اطلاعات اقدام نمایند و تا سرانجام بهمن ماه اطلاعات خود را بارگذاری نمایند.

محمود زاده همچنین درباره آخرین پالایش متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن هم گفت: پالایش متقاضیان دور سوم طرح اقدام ملی مسکن به اتمام رسیده و به زودی به متقاضیان برای تکمیل آورده اطلاع رسانی می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1170

به "متقاضیان وام ودیعه مسکن مدارکشان را تکمیل نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان وام ودیعه مسکن مدارکشان را تکمیل نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید