پیشنهاد صندوق بین المللی پول برای اقتصاد کشور ها در شرایط کرونایی

به گزارش کوه سفید، صندوق بین المللی پول گفت که در شرایط فعلی که ویروس کرونا اقتصاد کشور ها را اذیت می نماید، کشور های به ویژه فقیر باید در بدهی های خود بازنگری نموده و زیرساخت های آن را تغییر دهند.

پیشنهاد صندوق بین المللی پول برای اقتصاد کشور ها در شرایط کرونایی

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از رویترز، رئیس صندوق بین المللی پول می گوید در شرایطی که ویروس کرونا اقتصاد کشورها را اذیت می نماید، ضروری است این کشورها در خصوص شرایط بدهی هایشان بازنگری نمایند.

به گفته رئیس صندوق بین المللی پول، کشورها به ویژه کشورهای با اقتصاد نوظهور باید به جای انجماد بدهی های خود به فکر بازسازی بدهی هایشان باشند. بعضی از کشورهای فقیر و و کشورهای نوظهور باید بدهی های آینده خود را بازسازی و بازنگری نمایند.

کریستالینا جورجیوا تأکید نموده است که اینکه کشورها تنها بخواهند سیستم پرداخت بدهی های خود را ساده تر نمایند، کافی نخواهد بود.

وی تأکید نموده است: اینکه بعضی کشورهای نوظهور به سیاست های پایدار فراوری و روش محتاطانه بسنده نمایند، در شرایطی که اقتصاد کشورها توسط ویروس کرونا اذیت شده شاید جواب بدهد، اما کشورهای کوچکی که بدهی های عظیم دارند، باید سیاست های دیگری در پیش بگیرند و در حقیقت پول های دیگری را تزریق نمایند.

وی گفته است که صندوق بین المللی پول 260 میلیارد دلار از اعتبار یک تریلیون دلاری خود را برای توانمندسازی کشورها در این زمینه درنظر گرفته است و به 63 کشور از 103 کشور دنیا که از ماه مارس تا به امروز تقاضا نموده بودند، پرداخت نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 729

به "پیشنهاد صندوق بین المللی پول برای اقتصاد کشور ها در شرایط کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد صندوق بین المللی پول برای اقتصاد کشور ها در شرایط کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید